Одговори на родителите на поставените прашања. (Одговорите ги пренесуваме во целост, онака како што
ги дале родителите)
8. Дали вашето дете често отсуствува од настава
Зошто?
Затоа што:
• е спречено од здравствени причини - одговориле 52 родители
• не отсуствува - одговориле 10 родители
• има неоправдан страв од неспремност за да одговара при испитување
• оди на тренинг
• доцни на првиот час
• оди на спортски натпревари
• има училишни активности
• има други потреби
9. Дали го оправдувате вашето дете и кога неоправдано отсуствува од часови
Зошто?
• неоправдано не смее да отсуствува од настава
• не, поради нестекнување на лоши навики
• само поради болест може да отсуствува, а не од друга причина, секој може да научи за преодна
оценка со малку труд
• отсуството од часови е најлошо однесување и навредливо спрема професорот и семејството
• неможност да се извести класниот раководител или професорот
• никогаш не оправдувам неоправдано отсуство
• заради одговорноста и обврските кои се негова должност
• и кога не се спремни за на час не треба да отсуствуваат
• никогаш генерации наназад вратата после ѕвончето не била заклучена
• не смее да отсуствува
• лошо би влијаело на децата доколку го оправдувам ако неоправдано отсуствува
• па можеби има свои причини
• само ако се испрашува во ист дена по повеќе предмети
• редовно присуствува на настава
10. Според вас што треба да се превземе за да се намалат отсуствата на учениците
• да се мотивираат децата да ја следат редовно наставата
• да се комуницира со класниот раководител
• повеќе контрола од родителите - одговориле 24 родители
• поголемо информирање, да се убеди ученикот дека неоправдано отсуств не е добро
• помал број на неоправдани да влијае на поведението
• да се превземат поригорозни мерки
• да се организира акција „без отсуство од настава“ во кое ќе се вклучат сите фактори
(класна заедница, младинска организација и др.)
• да се разговара со децата
• да постои соработка и доверба помеѓу учениците и професорите
• тоа е прашање на образовниот систем
• да им се наметне одговорноста кои тие ја имаат кон училиштето т.е санкции во поблага форма
• додека сами не се свестат за тоа никој не може да влијае на нив
• поголема дисциплина
• учениците да бидат посериозни
• да бидат поредовни на наставата
• да се контактира родителот за секое отсуство
• стварно незнам, тоа го оставам на одговорните лица
Анкетата е спроведена на 06.04.2011 година за I и II година, а на 08.04.2011 за III и IV година во
Гимназија „Мирче Ацев“ - Прилеп од страна на Зора Присаѓанец училишен социолог и
Младинската организација.
Графичка обработка и поддршка на анкетата:
проф. Николче Богданоски